انتخاب جراح بینی خوب

بینی مرکزی ترین عضو صورت می باشد و اعمال  کوچک ترین تغییراتی در آن بر روی دیگر اعضای صورت نیز تاثیر می گذارد و می تواند در زیبایی چهره فرد تاثیر بسزایی داشته باشد. به همین دلیل به ویژه در کشور ما افراد زیادی برای کسب زیبایی و جذابیت بیشتر به انجام جراحی بینی اقدام می کنند. از این رو به دلیل تاثیر قابل توجهی که نتیجه این عمل جراحی بر روی زیبایی صورت دارد ؛ در انتخاب جراح بینی خوب  باید نهایت دقت را بکار گرفته و پزشکی را انتخاب کرد که در حوزه جراحی از تجربه و تبحر کافی برخوردار است. دکتر مجتبی ملکی یکی از بهترین جراحان بینی تهران هستند که به دلیل اولویت قرار دادن رضایت بیماران ، مقاله ای را مبنی بر نحوه انتخاب جراح بینی خوب در تهران تهیه نموده اند که با مطالعه آن اطلاعاتی به دست خواهید آورد که در زمان جستجو می توانید پزشکی مجرب را انتخاب کنید. تمامی اطلاعات گفته شده در متن بدون جاننب داری بوده و شما می توانید برای بررسی تک تک آن ها به صورت حضوری به دکتر ملکی مراجعه کنید. 

 

انتخاب جراح بینی خوب

 

دکتر مجتبی ملکی متخصص گوش و حلق و بینی و از بهترین پزشکان و جراحان بینی تهران می باشند که تاکنون نتایج درخشانی را در کارنامه کاری خود ثبت نموده اند ؛ شهروندان محترم تهرانی می توانند برای انجام جراحی در تهران با نهایت اطمینان به مطب ایشان مراجعه فرمایند.

انتخاب جراح بینی خوب

انتخاب کردن بهترین و با تجربه ترین پزشک و جراح برای انجام جراحی ، جزو مهم ترین مولفه ها در حصول نتایج مطلوب از جراحی کردن بینی می باشد ؛ چرا که در صورت انتخاب نادرست ، ممکن است فرد با عوارض غیر قابل جبران روبرو شود. لذا چنانچه جراح بینی منتخب شما از تحصیلات ، تجربه ، مهارت لازم و بالا برخوردار باشد ؛ می تواند درعین حفظ عملکرد بینی از نظر بویایی و تنفسی ، نتایج بسیار عالی از جهت زیبایی ظاهریبرای شما به ارمغان آورد به طوری که با دیگر اجزای صورت شما نیز دارای تناسب بوده و بر هارمونی چهره تان تاثیر مثبت بگذارد.

لزوم انتخاب بهترین دکتر بینی تهران 

چنانچه قصد دارید که بینی خود را عمل کنید باید جهت انتخاب جراح بینی خوب ، مجرب و متبحر نهایت دقت خود را به کار بگیرید. زیرا این عمل جراحی تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی چهره شما دارد. از همین رو داشتن یک انتخاب صحیح و درست ، می تواند نواقص و عیوب ظاهری بینی شما را به بهترین شکل ممکن بر طرف کرده و با بهبود وضعیت ظاهری شما باعث افزایش اعتماد به نفستان شود و به این ترتیب کیفیت زندگی و تعاملات اجتماعی شما را بهبود سازد. متاسفانه برخی از افراد نسبت به انجام این موضوع بی اهمیت هستند و به دلیل نارضایتی که از فرم بینی خود دارند ، تنها اصرار دارد که هر چه سریع تر عمل جراحی را انجام دهند.

باید به این افراد بگویم که انتخاب نادرست جراح و انجام پروسه جراحی توسط او نه تنها موجب این خواهد شد که شما نتیجه ایده آل و مطلوبی را از پروسه جراحی به دست نیاورید بلکه باعث به وجود آمدن پیامد ها و عوارض شدید و حاد می شود و گاها سبب یک عمر پشیمانی خواهد شد. در حقیقت می توانیم بگویم میزان موفقیت آمیز بودن جراحی یا عدم موفیت آمیز بودن آن همانند پشت و روی یک سکه در بخت آزمایی ان را به سمت بالا پرتاب می کنند و شانس خود را محک می زنند. انتخاب جراح بینی خوب ، کار آزموده ، متبحر و مجرب باعث می شود هم از احتمال بروز مشکل و عوارض بعد از جراحی کم شود و هم نتیجه به وجود آمده ایده آل و متناسب با چهره فرد باشد.

 

 

نحوه انتخاب جراح بینی خوب

سایت ها و پیج های موجود در فضای مجازی تا حد زیادی می توانند در انتخاب اولیه موثر باشند ؛ البته مسلما هرگز جایگزین صحبت رودررو با بیمارانی که خودشان تحت جراحی زیبایی قرار گرفته اند نخواهند شد. از این رو بهترین کار در این راستا این است که از بیماران و کادر پزشکی جراح مورد نظر تحقیق کرده و نمونه کارهای ایشان را از نزدیک مشاهده کنید.

انتخاب دکتربینی خوب در تهران ، غرب و شمال تهران

با توجه به این موضوع که تهران پرجمعیت ترین شهر و پایتخت کشور عزیزمان ایران می باشد ، انتخاب جراح بینی خوب ، مجرب و کاربلد کار بسیار سخت و دشواری می باشد اما همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد ابتدا شما باید لیستی جامع و کامل از بهترین جراحان بینی در تهران ، غرب و شمال تهران قیطریه ، زعفرانیه ، تجریش ، صادقیه ، نیاوران و غیره داشته باشید و بعد از بررسی نمونه کار های آن ها می توانید یک جراح مناسب برای انجام عمل جراحی خود انتخاب نمایید. دکتر مجتبی ملکی بهترین جراح بینی در تهران می باشد که با تکیه بر دانش ،  مهارت و تجربه خود قادر است بهترین و ایده آل ترین بینی را برای افراد به وجود آورد. نکته بسیار مهم پس از انتخاب کردن جراح این است که حتما باید با او یک جلسه مشاوره کامل داشته باشید و در رابطه با انتظارات و توقعاتتان با وی صحبت نمایید. انتخاب درست باعث می شود از نتیجه جراحی رضایت مندی کامل داشته باشید و هیچ گاه برای انجام جراحی ترمیمی اقدام نکنید.

مشاوره قبل از جراحی بعد از انتخاب جراح بینی خوب

لازم به ذکر است که کاندیدای این عمل جراحی پیش از این که برای انجام چنین جراحی زیبایی اقدام کند باید با جراح بینی مدنظر خود یا چندین جراح دیگر ، جلسه مشاوره داشته باشد ؛ چرا که بسیاری از خواسته هایی که مدنظر فرد است ممکن است برای وی قابل انجام نباشد یا حتی عوارض زیادی به دنبال داشته باشد. جلسه مشاوره ، به کاندیدای این جراحی کمک می کند تا دید واقع بینانه تری نسبت به جراحی زیبایی بینی و نتایج حاصله از آن و حتی پزشک رینوپلاستی مورد نظر خود داشته و با اطمینان و آرامش خاطر مبادرت به انجام این عمل جراحی نماید.

 

 

 

کلام آخر

جراحی زیبایی بینی ، از رایج ترین و متداول ترین اعمال جراحی پلاستیک صورت می باشد که روز به روز آمار آن در حال افزایش می باشد. بالا رفتن شمار متقاضیان این نوع عمل جراحی زیبایی باعث شده است که افراد بسیار زیادی به روی کار بیایند و خود را بهترین و ماهر ترین جراح عنوان کنند. همین مسئله نیز باعث شده که افراد در زمان انتخاب جراح با مشکل و مسئله جدی رو به رو شوند.  از همین رو انتخاب جراح بینی خوب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. چرا که مهارت و توانمندی جراح با نتیجه به دست آمده از عمل جراحی رابطه مستقیم دارد به طوری که هرچه تجربه ، مهارت و دانش جراح بیشت باشد نتایج به دست آمده مناسب تر ، ایده آل تر و مطلوب تر خواهد بود. از همین رو مجدداً توصیه می شود در زمان انتخاب دکتر زیبایی بینی دقت کنید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button