جراحی بینی در تهران

به طور کلی هدف از جراحی بینی ، تغییر شکل فرم بینی یا بهبود عملکرد آن می باشد. لازم به ذکر است که عمل بینی را می توان صرفا با دلایل پزشکی ؛ مانند اصلاح مشکلات تنفسی ، اختلالات ناشی از تروما یا نقایص هنگام تولد یا به دلایل زیبایی و در راستای رفع ایرادات ظاهری بینی و بهبود شکل و فرم بینی به انجام رسانید. اگر ساکن پایتخت ایران هستید و قصد دارید جراحی بینی در تهران انجام دهید ، توصیه می کنیم این مقاله از سایت دکتر مجتبی ملکی بهترین جراح بینی تهران را مطالعه فرمایید. 

 

جراحی بینی در تهران

 

مشاوره قبل از عمل زیبایی بینی

در صورتی که تصمیم به انجام جراحی دماغ با رویکرد زیبایی دارید ؛ حتما به یک جراح بینی مجرب و کارآزموده مراجعه نمایید و جهت مشاوره ، با ایشان یک قرار ملاقات بگذارید. در جلسه مشاوره ، در مورد مقاصدتان از عمل دماغ با جراح منتحب تان گفتگو نمایید و ایشان را از اهداف تان از انجام این عمل جراحی آگاه سازید.

در جلسه مشاوره ، جراح ساختارهای بینی و دیگر ویژگی های صورت شما را ارزیابی خواهد کرد و پس از ارزیابی به شما خواهد گفت که آیا انتظارات شما واقع بینانه است یا خیر. لذا چنانچه در ؛ بهترین دکتر بینی تهران خواسته های شما را از منظر زیبایی شناسی ، نامعقول قلمداد کرد ؛ هرگز بر خواسته های خود پافشاری نکنید ، زیرا در این صورت ممکن است پس از عمل زیبایی دماغ از نتایج به دست آمده دچار نارضایتی شوید.

هزینه جراحی بینی در تهران

هزینه جراحی زیبایی بینی ، با در نظر گرفتن آیتم های مختلفی ؛ از اعم از وضعت عیوب بینی و غیره برآورد می شود و در هر فردی با دیگری تفاوت خواهد داشت. هزینه دقیق رینوپلاستی ، در جلسه مشاوره و پس از بررسی ها و معاینات لازم ؛ محاسبه شده و به اطلاع تان خواهد رسید.

فیلم عمل بینی توسط دکتر ملکی بهترین جراح بینی تهران

 

درصد مرگ و میر در اثر جراحی بینی در تهران

اعداد رقم می توانند تاثیر بسیار زیادی در نزدیگی افراد داشته باشد. به عنوان مثال می تواند باعث شود افراد در کارشان مصمم تر شوند یا اینکه به طور کل از خیر آن بگذرند. دانستن اینکه چقدر احتمال دارد بر اثر انجام عمل زیبایی بینی ، جانمان را از دست بدهیم می تواند در تصمیم گیری کمک کند. خیلی از افراد تمایل دارند جراحی زیبایی بینی خود را در تهران انجام دهند ، این افراد بر این باور هستند که شهر تهران به دلیل بزرگ بودن و پیشرفته بودن پزشکانی را در خود دارد که می توانند نتایجی باور نکردنی را خلق کنند.

باید بگویم تصور این افراد کاملا درست می باشد زیرا پزشکانی که در این شهر مشغول به فعالیت هستند نسبت به سایر پزشکان دسترسی راحت تری به ابزار و تکنولوژی های روز دنیا دارند. افرادی که در تهران مشغول به فعالیت هستند به دلیل اینکه تعداد مراجعین بیشتری دارند مسلما از تخصص و دانش بیشتری برخوردار می باشند. یکی از عواملی که باعث می شود درصد مرگ و میر بر اثر جراحی بینی در تهران کاهش پیدا کند ، بالا بودن تجربه ، مهارت و تخصص جراح بینی و کادر درمان می باشد. از همین رو هر چه تجربه پزشک انتخابی شما بیشتر باشد ، دارای نمونه کار های باکیفیت زیبا تری باشد ، احتمال موفقیت آمیز بودن نتایج بسیار زیاد است.

بهترین جراح بینی تهران چه کسی است؟

بهترین و متبحر ترین پزشک در زمینه عمل بینی در تهران ، کسی است که تا کنون عمل های بسیار زیادی را انجام داده است و تمامی نمونه کار های آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. پیدا کردن چنین شخصی کار سخت و دشواری نبوده و نیاز به دقت و صبر و حوصله و کمی جستجو دارد.

انواع مدل جراحی بینی در تهران

یکی از مهم ترین بخش های اقدامات قبل از عمل زیبایی بینی در تهران انتخاب مدل بینی است که باید برازنده صورت زیباجو باشد. پزشک برای انتخاب مدل بینی ، تمامی ویژگی های بینی بیمار ، سایر ویژگی های صورت ، تناسب میان بینی و سایر اجزای صورت ، جنبه های زیبا شناختی و درمانی و غیره را در نظر می گیرد و در نهایت بهترین و مناسب ترین مدل را از میان سه مدل زیر انتخاب می کند. این سه مدل به شرح زیر می باشند.

  • فرم طبیعی

یکی از محبوب ترین مدل ها در میان خانم ها و آقایان فرم طبیعی می باشد. در این نوع مدل ، بینی تغییر زیادی نخواهد کرد چرا که هدف جراح بینی در ابتدا رفع عیوب ظاهری و فانکشنال بینی می باشد. مهم ترین فاکتور در خلق بینی زیبا و طبیعی این است که در هارمونی با سایر اجزای صورت هماهنگی داشته باشد. در این نوع مدل بینی اثری از تحت جراحی بینی در تهران قرار گرفتن بینی نخواهد بود به گونه ای که انگار متقاضی از ابتدا با همان بینی به دنیا آمده است.

  • فرم فانتزی

همانطور که از نامش پیداست ، به بینی حالتی فانتزی و عروسکی می دهد ، جراح برای خلق بینی با این نوع فرم سعی می کند زاویه میان لب بالا و بینی را افزایش دهد و از پهنای بینی کم کند. جراحی بینی فانتزی به دلیل گسترده بودن تغییرات گزینه مناسبی برای بینی های گوشتی نیست.

  • فرم نیمه فانتزی

این مدل ترکیبی از مدل طبیعی و فانتزی می باشد به طور که بینی نه دارای مشخصات کامل فرم فانتزی است نه کاملا طبیعی است. این فرم بر روی تمامی بینی ها چه استخوانی و چه گوشتی قابل انجام می باشد و به دلیل مزایای که دارد مورد پسند اغلب افراد است.

فیلم عمل زیبایی بینی در تهران

 

سخن آخر

جراحی بینی در تهران چنانچه صحیح انجام شود، می تواند هارمونی ویژگی های صورت را بهبود بخشیده و در نتیجه موجب افزایش زیبایی چهره شود. اما به خاطر داشته باشید که این مهم ، تنها در صورتی محقق خواهد شد که شما بهترین دکتر بینی تهران را بدین منظور برگزینید و انجام عمل زیبایی بینی خود را به ایشان محول نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button