جراحی بینی فانتزی

 امروزه جراحی بینی ، در زمره پرطرفدارترین و محبوب ترین اعمال جراحی زیبایی در سر تا سر جهان قرار دارد. عمل جراحی دماغ در صورتی موفقیت آمیز بوده و به نتایج قابل قبول منتج خواهد شد که در عین حفظ مکانیزم اصلی بینی ( عملکرد تنفسی ) و نیز رفع ایرادات و نقائص ظاهری آن ؛ هارمونی و تناسب بینی با دیگر عناصر صورت را نیز مد نظر قرار دهد. به طور کلی مدل های مختلفی برای انجام این پروسه وجود دارند که شامل جراحی بینی فانتزی ، طبیعی و  نیمه فانتزی می شود. ما در ادامه این مقاله از سایت دکتر مجتبی ملکی بهترین جراح بینی تهران قصد داریم در رابطه با این عمل زیبایی مطالبی را بیان کنیم و شما را با ویژگی های بینی که به این فرم عمل می شود آشنا کنیم.  لازم به ذکر است چنانچه در جراحی کردن بینی ، صرفا به اصلاح عیوب بینی توجه شده و به سایر اجزای چهره و تناسب بینی با آن ها توجهی نشود ؛ قاعدتا نتایج رضایت بخشی حاصل نخواهد شد. زیرا یک بینی ایده آل و خوش فرم ، به بینی ای اطلاق می شود که ایراد ظاهری نداشته و با دیگر اجزای صورت نیز همانگی و توازن داشته باشد.

 

جراحی بینی فانتزی

 

البته باید متذکر شد که این اصطلاحات در بین عموم ، رواج دارند و در حوزه پزشکی و منابع علمی ، معتبر نبوده و صرفا بیانگر خواسته و سلیقه زیباجویان می باشند.

ویژگی های نتیجه جراحی بینی فانتزی

بینی های که بر روی آن ها جراحی بینی فانتزی انجام شده است که عمدتا متقاضیان آن را خانم ها تشکیل می دهند  ، دارای ویژگی های زیر می باشند :

  • سایز بینی فانتزی ، بسیار کوچک است.
  • نوک این بینی ها ، سر بالا می باشد.
  • تیغه بینی های فانتزی ، بسیار نازک است.
  • قوس زیادی در نمای نیم رخ بینی های فانتزی ، دیده می شود.
  • در بینی های فانتزی ، سوراخ های بینی خیلی کوچک هستند.

لازمه جراحی بینی فانتزی در تهران ، این است که تمامی اجزای صورت متقاضی این مدل از جراحی با ویژگی های بینی فانتزی تناسب داشته و خود بینی نیز از لحاظ استحکام استخوان و غضروف و ضخامت پوست ، شرایط لازم برای جراحی کردن به فرم فانتزی را داشته و همچنین سایز بینی نیز محدودیت های آناتومیک نداشته باشد.

در خصوص بینی های فانتزی که در بین عموم مردم به بینی عروسکی نیز مصطلح هستند ؛ باید اشاره داشت که این مدل از بینی ها از منظر زیبایی شناسی ، مورد تایید نیستند و شاهد آن هستیم که در حال حاضر به دنبال افزایش سطح آگاهی مردم از اصول زیبایی شناسی ، اکثر افراد تمایل به جراحی بینی طبیعی دارند و دیگر مانند دهه های گذشته اصراری بر فانتزی کردن بینی نمی کنند.

 

 

جراحی بینی فانتزی برای چه صورت هایی مناسب است؟

برای انجام عمل زیبایی بینی ، باید پیش از عمل ، ساختار و نوع بینی و ویژگی های چهره افراد مورد بررسی ، معاینه و ارزیابی دقیق توسط بهترین جراح بینی تهران قرار گیرد تا نتیجه جراحی موفقیت آمیز باشد. همچنین برای افزایش احتمال موفقیت در عمل بینی فانتزی باید نزد بهترین و متبحر ترین دکتر بینی تهران بروید. افرادی که دارای بینی استخوانی و چهره ای کوچک و فانتزی دارند ، معمولا کاندید مناسبی برای جراحی بینی عروسکی هستند. برای عمل کردن بینی باید توجه داشت که صدمه ای به بینی بیمار و تنفس او وارد نشود و بینی با سایز اجزای صورت هماهنگی و تناسب داشته باشد. کسانی که متقاضی این پروسه هستند نباید برای کوچک کردن یا سر بالا کردن نوک بینی بیش از اندازه اصرار کنند چرا که ممکن است ظاهر و عملکرد بینی با آسیب جدی رو به رو شود. از مشخصات بارز مدل بینی ، فانتزی ، قوس روی بینی ، نوک سربالا و اندازه کوچک می باشد. کسانی که برای انجام عمل جراحی مناسب هستند ، دارای بینی های استخوانی با پوست نازک و غضروفی محکم هستند.

چرا بینی های گوشتی را نباید به فرم فانتزی عمل کرد؟

برخی از انواع عمل جراحی دماغ برای کسانی که دارای بینی های گوشتی هستند و پوست بینی آن ها چرب و ضخیم است توصیه نمی شود. چرا که تجربه ثابت کرده است کسانی که با بینی های گوشتی اقدام به انجام این عمل می کنند ، در بیشتر موارد از نتیجه عمل ناراضی هستند. همچنین ، در صورتی که این افراد جراحی بینی فانتزی را انجام دهند به جراحی ترمیمی بینی نیاز پیدا خواهند کرد. بهتر است بدانید که برای فرم دهی بینی به شکل عروسکی نیاز است تا قسمت بسیاری از استخوان و غضروف بینی تراشیده و برداشته شود که این مسئله باعث می شود غضروف قادر به تحمل حجم زیاد پوست نباشد و در آخر با افتادگی و مشکلات دیگر رو به رو شود.

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button