جراحی ترمیمی بینی

به طور کلی بینی از ساختار پیچیده ای برخوردار است ، لذا انجام هر گونه عمل جراحی بر روی آن امری دشوار تلقی می گردد ؛ از این رو می توان گفت جراحی ترمیمی بینی به عنوان یکی از چالش برانگیزترین انواع جراحی بینی به شمار می رود ؛ چرا که طی جراحی های قبلی ، ساختار بینی دستخوش تغییراتی قرار گرفته و بالطبع این مسئله منجر به پیچیده تر شدن جراحی ترمیمی می گردد. در این مقاله دکتر مجتبی ملکی بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران در رابطه با بهترین زمان برای انجام عمل ترمیمی بینی ، بهترین غضروف برای ترمیم بینی و غیره مطالبی را بیان نموده است که به شما در روند تصمیم گیری برای انجام عمل ترمیمی بینی در تهران کمک می کند. 

 

جراحی ترمیمی بینی

 

عمل ترمیمی بینی در تهران

جراحی ترمیمی بینی یا ثانویه ، به منظور اصلاح بدشکلی های زیبایی یا عملکردی از عمل اولیه بینی انجام می شود ؛ برخی از این عمل به عنوان “عمل بینی تجدید نظر” یاد می کنند. عمل ریویژن اغلب بسیار پیچیده تر از جراحی اولیه می باشد. در نتیجه زمانی که بنا به هر دلیلی نیاز به انجام جراحی مجدد بینی ضرورت می یابد ، به پیچیدگی عمل بینی ترمیمی افزوده می گردد.لازم به ذکر است پیچیدگی جراحی ریویژن در تهران یا دیگر شهر های ایران ، بسته به وسعت اصلاحاتی که باید بر روی بینی صورت پذیرد در هر فرد می تواند متفاوت باشد. همچنین باید گفت که  عمل زیبایی بینی اولیه ، بهترین زمان برای پرداختن به تمام مشکلات زیبایی و عملکردی بینی است ؛ اما با این وجود در صورت استفاده مناسب از تکنیک های پیشرفته توسط متخصصین زیبایی بینی ، جراحی ترمیمی بینی در تهران نیز می توانند موفقیت آمیز باشد. از این رو انتخاب بهترین جراح بینی ترمیمی تهران دکتر ملکی ، از مهم ترین مواردی است که قبل از اقدام به انجام عمل بینی ترمیمی حتما مد نظر قرار گیرد.

پیوند غضروف در جراحی ترمیمی بینی

پیوند غضروف ( قسمت هایی از غضروف تیغه بینی ، گوش یا دنده ) ؛ اغلب برای انجام اهداف زیبایی و عملکردی در عمل ترمیمی بینی لازم است. تخلیه غضروف بینی در عمل اولیه بسیار معمول است؛ بنابراین کمبود غضروف تیغه بینی متداول ترین نشانه برای نیاز به منابع غضروف گوش یا دنده برای پیوند است. لازم به ذکر است این قسمت های غضروفی برای استفاده در بینی شکل می گیرند. توجه داشته باشید که همانند رینوپلاستی اولیه ، ریسک انجام جراحی ترمیمی بینی در تهران یا دیگر شهر های ایران بسیار بالاست و در نتیجه انتخاب جراح امری بسیار حیاتی است ؛ از این رو باید به دنبال  بهترین جراح ترمیمی تهران یا شهری که در آن زندگی می کنید ؛ باشید که عمل بینی ترمیمی باشید چرا که همانطور که گفته شد باید دارای مهارت و تجربه زیادی در تکنیک های ترمیمی باشد تا بتواند تغیرات و بد فرمی های بینی را اصلاح کند.

✔ پیوند غضروف دندان برای انجام جراحی بینی در تهران 

 

بهترین غضروف برای ترمیم بینی

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است افراد از پزشکان خود بپرسند این است که بهترین غضروف برای انجام عمل جراحی ترمیمی بینی چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که برای پیوند غضروف به بینی متقاضیان از منابع مختلفی مانند غضروف گوش ، دنده ، غضروف های مصنوعی و اهدایی تامین می شود که با توجه به صلاح دید پزشک و نظر خود مراجعه کننده  یکی از آن ها استفاده می شود. اما لازم است بدانید که غضروف دنده بیشترین استفاده را در انجام عمل ریویژن دارد. چرا که میزان غضروفی که می توان از قسمت دنده ها برداشت ؛ به مراتب بیشتر از غضروف هایی است که می توان از گوش های بیمار برداشت کرد. از همین رو در عمل بینی ترمیمی  که به میزان قابل توجهی غضروف برای ترمیم و اصلاح فرم بینی نیاز باشد ؛ از غضروف های دنده خود متقاضی استفاده می شود.

چه مشکلاتی انجام جراحی ترمیمی بینی را ضروری می سازند ؟

عموما زمانی نیاز به انجام عمل ترمیمی احساس می شود که فرد از نتیجه جراحی قبلی خود رضایت نداشته باشد. به طور کلی معمولا افرادی که طی عمل اولیه ، دچار اختلالات تنفسی شده اند یا از فرم جدید بینی خود ناراضی هستند ؛ به انجام عمل بینی ترمیمی روی می آورند.

به طور خلاصه از دلایل ذیل ، می توان به عنوان رایج ترین علل انجام عمل بینی ترمیمی اشاره نمود :

  • افتادگی غضروف یا استخوان های بینی
  • فروپاشی دریچه بینی داخلی و خارجی
  • کاهش بیش از حد یا ناکافی ارتفاع پشتی
  • از کج شدن بینی نیز می توان به عنوان یکی دیگر از علل انجام عمل بینی ترمیمی اشاره نمود.
  • نوک بینی طی جراحی قبلی ، حالتی غیرطبیعی به خود گرفته است ؛ به عنوان مثال ممکن است نوک بینی خیلی گرد یا خیلی باریک شده باشد.
  • بهترین دکتر جراحی ترمیمی بینی تهران در خصوص عمل بینی ترمیمی می فرماید ، سوراخ های بینی غیر قرینه شده اند ؛ در برخی موارد به علت عدم رعایت تناسب طی عمل زیبایی بینی ، شاهد آن خواهیم بود که حفره های بینی دچار عدم تقارن می شوند.
  • انسداد راه هوایی بینی و مشکلات تنفسی از دیگر مواردی است که فرد را مترصد انجام جراحی ثانویه بینی می نماید.

زمان مناسب برای انجام جراحی ترمیمی بینی در تهران

از مهم ترین مواردی که هنگام اقدام به انجام عمل بینی ترمیمی باید مورد توجه قرار گیرد ، زمان انجام آن می باشد. توجه داشته باشید که انجام جراحي بيني ترميمي ، مستلزم آمادگی بینی برای جراحی ثانویه می باشد ؛ لذا توصیه می شود حداقل یکسال از عمل بینی اولیه برای ترمیم گذشته باشد ، چرا که در این بازه زمانی تورم بینی ناشی از جراحی قبلی تا حد قابل توجهی فروکش کرده و زخم های بینی نیز بهبود یافته اند. از این رو اکیدا توصیه می شود ، اجازه دهید بینی با گذشت زمان به آرامی در جای خود قرار گیرد ؛ در نتیجه پیش از گذشت یکسال از عمل رینوپلاستی قبلی ، اصرار به انجام جراحی ترمیمی بینی در تهران ننمایند.

✔ نمونه کار جراحی بینی ترمیمی دکتر ملکی بهترین جراح بینی تهران

 

روش های جراحی ثانویه بینی 

طبق گفته های بهترین دکتر جراحی ترمیمی بینی تهران ، عمل ثانویه را می توان از طریق دو رویکرد “بسته” یا “باز” ​​انجام داد. به طور معمول ، اگر تغییرات ساختاری اساسی لازم باشد ؛ روش باز ارجحیت دارد ؛ اما اصلاحات جزئی را می توان با تکنیک بسته انجام داد. در عمل ثانویه بینی به روش بسته ، فقط برش های داخلی برای دسترسی به ساختارهای بینی ایجاد می شوند. در رینوپلاستی ترمیمی به روش باز ؛ به جز برش های داخل بینی ، یک برش در پل پوستی بین دو سوراخ بینی ( کلوملا ) به منظور بالا بردن پوست بینی برای تجسم مستقیم ساختارهای تغییر یافته ایجاد می شود. تصمیم برای استفاده از روش بسته یا باز در عمل بینی ترمیمی ، بر اساس اولویت جراح بینی خوب در تهران دکتر مجتبی ملکی است.

چگونه طی جراحی بینی ترمیمی افتادگی بینی درمان می شود ؟

یکی از عارضه هایی که برخی از زیبا جویان بعد از جراحی زیبایی بینی دچار آن می شوند ، افتادگی نوک بینی می باشد ، در واقع طی این عارضه نوک بینی زیبا جو افتاده شده و رو به پایین متمایل می شود. در واقع با توجه به تغییرات اعمال شده بر روی بینی افراد ممکن است بینی استحکام لازم را نداشته باشد و به مرور دچار افتادگی شود. در نتیجه تنها پروسه جراحی بینی ثانویه می تواند در بهبود و درمان این عارضه موثر باشد. قرار گرفتن تحت این جراحی مسئله ای بسیار مهم بوده و افراد هرگز نباید برای انجام آن به پزشک کم تجربه مراجعه کنند ، زیرا این پروسه زیبایی و درمانی دارای پیچیدگی های منحصر به فرد خود بوده که باید در انتخاب جراح بینی حاذق و ماهر دقت و توجه کافی داشته باشند.

 

جراحی ترمیمی بینی در تهران - دکتر ملکی

آیا پروسه جراحی ترمیمی بینی خطرناک است ؟

تمام روند جراحی باید به دستان توانمند یک جراح بینی ماهر و باتجربه انجام شود. در واقع اگر شما تحت نظر یک پزشک ماهر جراحی شوید هرگز با مشکل و خطری در این رابطه رو به رو نخواهید شد ، بلکه نه تنها فرم بینی شما تغییر پیدا می کند ، حتی مشکلات تنفسی شما نیز درمان خواهد شد. در نتیجه طی اقدامات قبل از جراحی بینی ، زمان کافی و لازم را برای انتخاب یک جراح بینی خوب بگذارید تا نتیجه فوق العاده ای از روند درمانی خود بدست آورید. در غیر این صورت با عارضه هایی رو به رو خواهید شد که در برخی مواقع حتی غیر قابل درمان می باشند. چرا که یک جراح بینی با تجربه دکتر ملکی در تهران با وجود تمرکز بر سلامتی و تنفس درست شما زیبا جویان هر گونه اقدامات مورد نیاز را انجام داده و مانع از بروز مشکلات در شما می شود.

بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران چه کسی است ؟

همانطور که در طول مقاله گفته شد عمل ترمیمی بینی پیچیده تر و چالش بر انگیز تر از عمل اولیه بینی می باشد ، از همین رو به تخصص ، مهارت و تجربه بسیار زیاد تری نسبت به رینوپلاستی اولیه نیاز دارد. بهترین جراح ترمیمی بینی در تهران یا دیگر شهر های ایران کسی است که سالیان سال در این حوزه مشغول به فعالیت باشد و از نمونه کار های بسیار زیبا و باکیفیت برخوردار است. برای یافتن چنین پزشکی نیاز است تا به خوبی نمونه کار های جراحی ترمیمی بینی  در تهران یا شهرهای دیگر ، پزشکان را بررسی نمایید. پزشکی که در عمل زیبایی بینی ترمیمی از مهارت و تجربه بسیار زیادی برخوردار است ، می تواند عمل بینی ترمیمی در تهران را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و نتایجی زیبا ، ایده ال و مطلوب خلق نماید.  

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button