جراحی لیفت صورت

بالطبع بالا رفتن سن ، تاثیر قابل توجهی بر زیبایی چهره و طراوت پوست ؛ بویژه پوست صورت می گذارد. از این رو با پیدایش علائم کهولت سن ؛ اعم از چین و چروک و خطوط پوستی ، شلی و افتادگی پوست و غیره ، افراد عموما با کاهش اعتماد به نفس مواجه شده و غالبا مترصد یافتن راهی جهت بازیابی جوانی خود خواهند شد. پیشرفت چشمگیر علم پزشکی و فناوری های این حوزه و ورود جراحی لیفت صورت به عرصه پزشکی ؛ امکان اصلاح موارد فوق و به دنبال آن بازگرداندن شادابی و جوانی به پوست را تحقق بخشیده است. دکتر ملکی با تکیه بر دانش و مهارت خود قادر است با انجام این جراحی زیبایی و جوانی را به پوست شما بازگرداند و پوستی شاداب ، جوان و با طراوت را به شما هدیه دهد. 

 

جراحی لیفت صورت

 

به طور کلی گرایش به زیبایی ، از مهم ترین عوامل در راستای ترغیب به انجام اعمال جراحی زیبایی ؛ از جمله عمل جراحی ليفت صورت تهران ، محسوب می شود.

جراحی لیفت صورت چیست ؟

عمل لیفت صورت در واقع ، روشی است که از طریق کشیدن پوست صورت ؛ به جوانسازی پوست ، رفع چین و چروک های پوستی و نیز رفع شلی و افتادگی پوست می انجامد و در نتیجه سبب می شود سن فرد از آن چه که واقعا هست کمتر به نظر برسد. در حین انجام جراحی لیفت صورت در تهران یا سایر شهر های ایران ؛  پزشک چربی ها ، سلول های قدیمی و مرده پوست به طور کامل برداشته می شود و سلول های پوستی برای بازسازی تحریک می شوند. در این روش چهره فرد کمی جوانتر خواهد شد، از میزان و عمق چین و چروک ها کم می شود و پوست کیفیت بهتری پیدا خواهد کرد . با بالا کشیده شدن پوست شل صورت ، چین و چروک ها و افتادگی ها از بین می رود و چهره جوانتر و زیبا تر به نظر می آید. پس از آن که عمل ليفت صورت را انجام دادید، هیچ علامت و نشانه ای از بالا رفتن سن بر روی چشم ها ، پیشانی و اطراف دهان خود مشاهده نخواهید کرد.

مزایای استفاده از عمل جراحی لیفت صورت 

عمل لیفت صورت مزایای بسیار زیادی دارد که شما با اطلاع از آن ها می توانید انگیزه بیشتری برای انجام آن پیدا کنید. این مزایا شامل موارد زیر خواهند شد:

  • برطرف شدن چین و چروک های سطحی و عمقی
  • برطرف شدن افتادگی پوست گونه
  • از بین رفتن خط خنده و اخم در پیشانی و اطراف لب
  • بهبود ظاهر پوست
  • رفع غبغب و چروک های موجود بر روی پوست گردن
  • افزایش شادابی و نشاط چهره
  •  

 

اهمیت انتخاب جراح در عمل لیفت صورت تهران

همانطور که گفته شد عمل جراحی لیفت صورت در تهران یا سایر مناطق ایران ؛ یکی از جراحی های زیبایی به شمار می رود که از آن به عنوان یک جراحی حساس و پیچیده در علم زیبایی شناسی یاد می شود ؛ چرا که در صورت بروز هر گونه اشتباه و خطایی در انجام آن ، فرد زیباجو متحمل عوارضی خواهد شد که متاسفانه در برخی موارد این صدمات ، جبران ناپذیر خواهند بود. از این رو به صراحت می توان اذعان داشت که مهم ترین و اساسی ترین رکن در انجام تمامی جراحی های زیبایی ؛ دقت در انتخاب دکتر عمل لیفت صورت در تهران می باشد تا بدین ترتیب از ریسک بروز عوارض و صدمات احتمالی جراحي ليفت صورت کاسته شده و دستیابی به نتایج مطلوب ، محقق گردد.

بعد از جراحی لیفت صورت

پس از انجام این عمل زیبایی و از بین رفتن اثار بیهوشی ممکن است زیباجوی کمی احساس حالت تهوع  و سرماخوردگی داشته باشد ف اما این احساسات بلافاصله بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی از بین خواهد رفت. معمولا صورت پس از انجام جراحی ليفت صورت پانسمان می شود و با توجه به وسعت و گستردگی عمل جراحی ممکن است سیستم زهکشی زخم نیز برای زیباجو تعبیه شود، در چنین مواقعی انتظار می رود که بیمار تا 48 ساعت پس از فرایند جراحی دچار ترشحات زخم شود.  در این مدت زمان جراح زیبایی مورد نظر دستورات العمل هایی را مبنی بر تمیز کردن و مراقبت از زخم ها و سیستم زهکشی به شما می دهد.

اغلب افراد در روز های اولیه پس از عمل لیفت صورت کمی ورم و درد را تجربه خواهند کرد که بسیار طبیعی بوده ، اما با این وجود پزشک برای کنترل و مدیریت درد دارو ها و مسکن های را تجویز می کند که بیمار باید هر زمان که احساس درد کرد از آن ها استفاده کند. در هفته ها و ماه های ابتدایی بعد از جراحی لیفت صورت زیباجو در تمامی جلسات درمانی حضور داشته باشد و آن ها را به صورت منظم پیگیری کند. وی باید همواره وضعیت و علائم خود را بررسی کند تا در صورت مشاهده هر گونه علائم یا مشکلی فوراً پزشک معالج را در جریان بگذارد. معمولا چندین هفته طول خواهد کشید تا فرد بتواند نتایج کامل لیفت صورت را مشاهده نماید اما با این وجود داوطلب این عمل زیبایی به محض تمام شدن دوره نقاهت و فروکش کردن ورم ها می تواند از ظاهری جوان ، شاداب ، با طراوت و زیبا لذت ببرد.

 

آیا با داشتن سابقه تزریق ژل و چربی می توان عمل لیفت صورت را انجام داد؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که افراد متقاضی جراحی لیفت صورت از پزشک خود می پرسند این است که آیا می توان پس از تزریق ژل و چربی و بوتاکس لیفت صورت انجام داد؟ دکتر مجتبی ملکی بهترین جراح پلاستیک و زیبایی صورت در تهران در رابطه با این سوال می فرمایند ؛ افرادی که قبلا تزریق ژل و چربی انجام داده اند می توانند از این فرایند استفاده کنند.

جراحی لیفت صورت چقدر طول می کشد؟

مدت زمان عمل لیفت صورت  به عواملی همچون نوع پوست ، میزان چین و چروک ها ، تکنیک مورد استفاده ، تجربه پزشک و غیره وابسته می باشد. در برخی از مواقع نیز مراحل دیگری به آن اضافه می شود که باعث طولانی تر شدن مدت زمان انجام عمل جراحی لیفت صورت در تهران یا سایر استان ها خواهد شد. سایر روش ها و  مراحلی که با توجه به نظر و تشخیص پزشک و همچنین نساز و سلیقه مراجعه کننده انجام می شود عبارت اند از بلفاروپلاستی ، لیفت زیر چانه و غیره . از همین رو می توانیم بگویم جراحي ليفت صورت  معمولا بین 2 الی 4 ساعت به طول می انجامد.

چه کسانی کاندید مناسبی برای عمل ریتیدیکتومی هستند؟

عمل لیفتینگ صورت برای کسانی مناسب می باشد که در دوران میانسالی خود یعنی سنینی میان 40 تا 60 سالگی قرار دارند. این اشخاص نشانه های پیری و افزایش سن را در صورت خود مشاهده می کنند اما همچنان تا حد بسیار کمی پوست شان حالت کشسانی خود را حفظ کرده است. اگر این افراد از نظر تزریق داروی بیهوشی مشکلی نداشته باشند ، می توانند اقدام به انجام جراحی لیفت صورت در تهران کنند. البته لازم به ذکر است که ما نمی توانیم سن دقیقی را برای انجام عمل لیفت صورت معرفی کنیم ، چرا که بروز نشانه های افزایش سن و پیری به فاکتور های متعددی از قبیل ژنتیک ، سبک زندگی ، آب و هوای محل زندگی و غیره بستگی دارد. برخی از اوقات افراد در سن 40 سالگی این پروسه را انجام داده و دوباره در سن 60 سالگی دوباره آن را تکرار می کنند.

عوارض و خطرات احتمالی جراحی ریتیدیکتومی

جراحی لیفت صورت در تهران نیز همانند هر عمل جراحی دیگری ممکن است با عوارض جانبی همراه باشد ، این عوارض اگر چه که معمولا نادر هستند و به ندرت به وجود می آیند اما برای اینکه با آگاهی کامل در این خصوص تصمیم بگیرید لازم است آن ها را بدانید. این عوارض شامل تورم ، عفونت ، باقی ماندن جای زخم ، بی حسی ، بروز مشکلات مربوط به دارو های بیهوشی و غیره می باشد. اگر شما عمل لیفت صورت خود را توسط دکتر مجتبی ملکی بهترین دکتر لیفیتنگ صورت در تهران انجام داده باشید و به دستورالعمل های تجویز شده ایشان عمل کنید می توانید با خیالی آسوده از نتایج به دست آمده و صورتی جوان و شاداب لذت ببرید. بعد از این پروسه شما شاهد نتایج زیبا و جذاب بسیار زیادی خواهید بود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button