جراح بینی تهران

جراحی بینی از رایج ترین انواع جراحی پلاستیک و زیبایی صورت به شمار می رود که با هدف تغییر در فرم بینی انجام می پذیرد و امروزه محبوبیت ویژه ای در میان افراد ؛ بویژه خانم ها یافته است. کسانی که ساکن شهر  تهران هستند به طور حتما برای انجام این جراحی به دنبال یک جراح بینی تهران هستند ما در این مقاله از سایت دکتر مجتبی ملکی بهترین جراح عمل رینوپلاستی تهران می خواهیم بدون قضاوت و جانب داری ، شما را نحوه انتخاب او و اینکه بهترین جراح چه کسی است مطالبی را بیان نماییم از همین رو توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

 

جراح بینی تهران

 

بهترین جراح بینی تهران  چه کسی است؟

به طور کلی جراح  یا همان راینولوژیست ، با ایجاد تغییر در ساختار بینی و فرمدهی مجدد به غضروف و استخوان بینی ؛ مبادرت به رفع نقائص ظاهری بینی نموده و بدین ترتیب سعی دارد فرم بینی را در عین حفظ عملکرد اصلی آن و نیز متناسب با سایر عناصر صورت ، به نحوه بهینه ای بهبود بخشد. بهترین پزشک کسی است که از ویژگی های شخصیتی و همچنین مهارت های بسیار خوبی برخودار باشد تا بتواند به راحتی مشکلات بیماران خود را تشخیص داده و برطرف کند. یافتن چنین پزشکی ممکن است کمی سخت به نظر برسد اما نشدنی نیست چرا که تنها نیاز به دقت و کمی حوصله دارد. 

انتخاب بهترین دکتر بینی تهران

انتخاب جراح بینی خوب ، از کلیدی ترین و موثرترین مؤلفه هایی به شمار می رود که در رسیدن به نتیجه مورد قبول از جراحی بسیار اثرگذار است. لذا اکیدا توصیه می شود قبل از انجام پروسه، نسبت به انتخاب مجرب ترین و متبحرترین جراح دقت کافی داشته باشید. لازم به ذکر است که یک بهترین جراح بینی تهران با مد نظر قرار دادن سلیقه فرد زیباجو و ساختار و نوع بینی وی ، مناسب ترین روش را برای جراحی کردن بینی برمی گزیند. ضمنا ناگفته نماند که یک جراح خوب ، از توانایی انجام جراحی انواع بینی برخوردار می باشد.

 

جراح بینی تهران

 

نحوه انتخاب بهترین دکتر عمل رینوپلاستی تهران

برای انتخاب پزشک ، در ابتدا توصیه می شود از دوستان و آشنایان تان که پیشتر جراحی انجام داده اند ؛ تحقیق کنید و میزان رضایت آن ها از نتیجه عمل را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهید. شما در قدم بعدی می توانید ، با جستجو در اینترنت به دنبال بهترین دکتر شهر خود بگردید و لیستی از بهترین آنان تهیه نمایید.

توجه داشته باشید که با مراجعه به وبسایت رسمی پزشکان موجود در لیست ، می توانید از میزان تخصص ایشان اطلاعاتی کسب نموده و نمونه های قبل و بعد از جراحی بیماران بهترین جراح بینی تهران مورد نظر را نیز بررسی کنید ؛ این کار در تصمیم گیری بهتر ، شما را یاری خواهد کرد. بعد از مشاهده نمونه کارهای جراح ، می توانید حضورا به مطب ایشان مراجعه کرده و مقاصد خود از انجام جراحی زیبایی بینی را با ایشان در میان بگذارید.

پزشک، پس از معاینه و بررسی بینی شما و با توجه به نوع و ساختار بینی تان و همچنین بر اساس انتظاراتی که از جراحی بینی دارید ؛ یک دیدگاه کلی از نتیجه عمل به شما می دهد تا بتوانید با دید بهتری نسبت به انجام این عمل جراحی تصمیم بگیرید. توجه داشته باشید که با مراجعه حضوری به مطب پزشک مورد نظرتان ، می توانید با افرادی که توسط ایشان تحت عمل رینوپلاستی واقع شده اند ؛ گفتگو کنید و در خصوص رضایت آنان از نتیجه عمل جویا شوید.

 

جراح بینی تهران

 

سخن آخر

جراحی کردن بینی یک جراحی اورژانسی نمی باشد ؛ از این رو برای انجام آن باید تحقیق کافی داشته باشید. بهترین جراح بینی تهران  ، در عین این که یک بینی زیبا و متناسب با فرم صورت شما برای تان رقم می زند ؛ به سلامت شما نیز توجه ویژه داشته و عملکرد تنفسی تان را به مخاطره نخواهد انداخت.

فیلم نمونه کار بهترین جراح بینی تهران دکتر مجتبی ملکی

 

دکتر مجتبی ملکی متخصص گوش و حلق و بینی و از برجسته ترین پزشکان جراح بینی تهران می باشند ؛ ایشان با اتکا بر تجربیات بالایی که طی سالیان طبابت خویش در حوزه جراحی های بینی کسب نموده اند ، تاکنون موفق شده اند نتایج درخشانی را در این زمینه در کارنامه کاری خود به ثبت برسانند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button